<

Friday, February 25, 2005

انتظار برای تو
تا که بیایی
چقدر سخت است

به تمام سوراخ سمبه های اینترنتی سر می زنم
ها favorite به تمام
دوستان اورکاتی
ها Messenger list

به تمام وبلاگها
ها Photo blog
عکسهای سکسی

همه ی انگشتهایم را می شمرم
همه ی گوسفندها
قوچها
گاوهای وحشی

می گذارم off line برایت
چراغم را روشن می کنم
خاموش می کنم
چشمک می زنم
!

غرورم را در کوزه می گذارم
درش را محکم می بندم

از خودم عکس می گیرم
می کنم delete همه ی عکسها را

توی هوا
دور خودم
چرخ می زنم

امّا نمی آیی
باز نمی آیی
برای هزارمین " باز" نمی آیی

حالا که هیچ کس اینجا نیست
حتّی خودت
!
پس راستش را بگو

کدام گوری هستی
وقتی که نیستی
عزیز دل
؟!

2 Comments:

At 7:09 PM, February 27, 2005, Blogger nO-one said...

:)

 
At 1:01 PM, December 24, 2007, Anonymous Anonymous said...

خیلی خیلی قشنگ بود.
عشق چتی یا اینترنتی:))‌که برای همه حتی شده یک‌بار پیش اومده...
اتفاقا شعر خیلی جهان‌شمولیه و تاریخ مصرف نداره.

 

Post a Comment

<< Home